ja det var chips,cola och kaffe frågan är om det blir någon sömn i natt? Oja det kommer det verkligen att bli.

nu sitter jag med världens fulaste ansiktmask. Frågan är ju om man någonsin kan vara snygg i ansiktsmask?
Har även varit duktig och diskat undan. Blev även med mysig stund med sis, självklart fick hon sina efterlängade chips också. (de var förengånskull inte gamla thihih). Nu ska jag hoppa i duschen sätta på radion och sjunga allt vad jag kan för att väcka min stora familj som försöker sova. Sen ska jag hoppa i min underbara säng och slå på ett oth avsnitt och gråta lite. Sen vill jag inte ha ett samtal före 10 för imorgon ska jag ta en efterlängad sovmorgon!!!

sussa sött / emoO

lägger bara ut den här bilden för linn tyckte vi var sötaaaaa hahahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0