Ledig på en måndag, men det gav inte till så mycket hjälp...

Har varit hel ledig idag, vilket jag tackar för, men dessvärre så har jag varit sjuk. Kände det började komma igår och inatt har de satt sina spår som vinet på en vit skjorta. Vi får se om jag är tillräckligt pigg för skola imorgon.

Därför har dagen spenderats åt skolarbete och soffliggandes, vilket leder till att jag inte har så mycket mer att dela med mig.


För att komposera det så jag kan lägga ut lite bilder som Johans drink fick vara med om i fredags.


Ett riktigt äventyr!!


/enbjorn

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHA, varför la du inte ut bilden på dig i badkaret ;) haha

2009-12-01 @ 17:22:35
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0