mysfredag

fredagen började med teori. Snart är det över och jag behöver aldrig känna mig så ensam!!
Sen gick jag på stan ( hur skönt är det inte att gå på stan när man har butikerna för sig själv). Gick och väntade på ellen, men ellen kom aldrig. Jag fick gå själv. Gick och åt lunch med pappa och renbergsgrabbarna på statt. Oj så mycket man kan skratta åt dessa karlar alltså! Sen gick jag på stan mötte upp mamma. Gick med hennen en stund. Sen träffade jag ellen och soffe vi for till skolan och hade matte.
Nu sitter jag och inväntar pappa vi ska fara och hämta farmor och sen blir det tacos till middag.
Fårse vad som händer ikväll, inga planer.. SÅ RING om någon vill hitta på något trevligt=)
Imorgon 09:00 senast ska jag inbefinna mig på skolan för det är öppet hus.

Får väl även ta och säga att ha det så roligt på station ikväll gänget (och alla andra). Är inte änns lite bitter för att jag inte har ålder inne men(ironisk). Däremot fick jag reda på att jag gjorde stationdebut före fröken björnstad. Så kan gjäldja mig lite:] hihihih


HAre /ett emoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0