nöjd, nöjd, nöjd flickan här är jätte nöjd. Glad, glad, glad flickan här är jätte glad. Jag för hon är glad för hon är nöjd.

100 kg har nu droppats från lilla jag. Frågan är nu varför?
JO FÖR EMMA HAR KLARAT SAMHÄLLS OCH BEHÖVER INTE GÖRA NÅGON EXTRA HEMTENTA.
Efter en massa omprov och annat skit så har jag nu ett G i handen.
Jag vet att endel tänker det var väl inget. Men för mig är det för jäklar vad jag har gråtit och mått skit.
tack family och friends för stödet=)

Kom nyss hem från skolan. Nu väntar jag på att pappa ska komma hem så jag kan fara och köra en sista runda med min favo skoda. För ikväll byts den ut.
Vid 5 blir det nog att jag far och lirar fotboll sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Kanske det blir att fara och se lite hocky i ladan med gänget.

/hare ett emoo


ungefär så här glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0