plus och minus brukar det kallas.

Jag själv.

+ Förut var jag morgonpigg och vaknade hur lätt som helst.
+ Förut var jag alltid i tid, var aldrig sen.
+ Förut började jag inte med något som jag håller på med idag.
+ Förut var jag duktigare i skolan.
+ Förut höll jag på med en sport som jag älskade.
+ Förut var jag duktig på att planera

- Nu försover jag mig varje morgon, jag hör inte änns två väckar klockor?
- Nu är jag nästan alltid sen, har blivit en tidsoptimist
- Nu har jag ingen kraft i skolan.
- Nu försöker ida styra upp min träning som jag är riktigt glad för. (själv är jag både för lat och för blyg.)
- Nu är jag världelös på att planera, tänker ofta men följer aldrig min planerarlista.

Hahaha det här är ju sjukt skrämmande, blir jag bara sämre och sämre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0