skolan borde skjutas, iaf nu.

Måndag började med svenska utan lärare, vi gjorde iaf klart de uppgifter som skulle bli klara så nu har jag inte det hängandes över axlarna. Andra lektioen vare gympa och det var jag och idas tur att leda. Gick faktiskt riktigt bra! Och klassen verkade tycka det var roligt. Nu sitter jag med världens huvudvärk för idag på lunchrasten skulle jag hämta ett papper i skåpet, Böjer på ryggen och när jag ska ställa mig upp så självklart har Bea öppnat sitt skåp så jag slår skallen rakt i dörren.................... smart jens. (internt).
Nu har jag skurit upp korv och lök. Blir kvällens middag. Sen blir det bandy ikväll, Ja då vi taggar!

Hare/ ett emo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0