sommar,sommar och sol skellefteå har skit väder skicka mig till thailand.

Nu var även onsdag avklarad. Vi hade ingen engelska riktigt skönt! Däremot får jag så ont i magen av engelskatalet vi ska hålla. Ursch fy och blä. Sen teatern börjar ta fart nu, men oj så mycket snacka och funderingar det blir när alla har olika tankar och funderingar. Får hoppas på ett bra reslutat i slutändan. Ikväll skulle jag försökta ta tag i svenskan men det slutade med att jag bara somnade som en stock. Har varit trött länge nu, men inte orkat erkänna det för mig själv. (Folk runt omkring mig märker bara att jag är super grinig). Men ikväll han sömnen ikapp. Efter min timmas sömn ringa björnstad och frågade om jag skulle följa på en promenix som lät som en mycket god ide.
Nu ska jag lägga mig och sussa, det är ju livsfarligt att ha datron på sitt rum nu förtiden.
Imorgon har jag en lektion, sen får vi se om jag far till mina favoritsläktingar=)

hare / ett emoo

hon som gjorde ett tappert försök att vara sur på mig =]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0