Söndag, det sägs även vara farsdag?

Dagen startade med ångest...

Så känner jag om söndagar! Det är tamme fan dom värsta dagarna som kan komma. Men utan söndagarna så hade de varit någon annan dag som hade fått tagit smällen, och det hade inneburit att veckan inte hade bestått av så många dagar.

Söndagar är ocskså en dag, gäller bara att göra det bästa utav den!

Så, vad har jag gjort av söndagen då?

Inte mycket! Vaknade vid 11 tiden och sen spenderades dagen åt ingenting, förrän jag blev bjuden på middag hos emoos (som jag förövrigt saknar på bloggfronten) sen bar de iväg hemåt. Kvällen har då spenderats åt "Vem kan slå Filip och Fredrik" tsm med Godnatt Lundgren, Erki, Coffeblack och Willz.

Time to sleep..


Man måste bara känna stämningen


/enbjorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0