Vad har du att säga om saken?


Sen vill jag bara påpeka om Emma Lindströms försvinnande på denna blogg.


Jag har fått in synpunkter till att döpa den här bloggen till enbjorn.blogg.se och skippa hela den där delen med ochettemo.

Och vet du vad? Jag kanske blir så jävulsk jävlig att jag tar till mig denna synpunkt och fullföljer den. Jag förstod nog inte riktigt det där med "kommer inte blogga på ett tag" för jag uppfattade det som någon dag, inte en hel livstid!!!

Det kanske blir omvända puckar när det är jag som sparkar dig, istället för tvärtom som det var tal om ett tag där! MOHAHAHAA

Nej men seriöst, jag tycker att du borde överväga att komma tillbaka! enbjorn är inte densamma tillsammans med sitt ochettemo.



Är det inte dags att komma tillbaka snart?


/enbjorn

Kommentarer
Postat av: ida

Jag håller med. Nu får fan emma styra upp detta :)

2009-11-11 @ 15:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0