varför finns wok&roll när det finns klostergatan som bjuder på nästan samma sak.

Ja mat blev det iaf, fick skämma bort linn lite så jag stod för matlagningen idag. Så idag fick jag bjuda på wok.
Blev ändå helt okej=) Nu hade jag tänkt försöka vara duktig och sätta mig och plugga lite. Men tydligen har jag en tendens att sätta mig vid datorn istället och läsa bloggar och annat tjoller. Mycket illa, men blir ju lätt så....
Känns sjukt skönt att ha en lång sovmorgon imorgon. Välbehövligt.
Sen ber jag till gudarna att sis kommer senast vid 21 och ser greys med mig (jag har dina favo chirre) lite sjukt att vi alltid måste muta varandra för att vi ska orka cykla dessa 500 meterna.

Nej nu borde jag verkligen plugga, men jag väljer att lägga mig framför tvn (ellen du borde tusan flytta hem till mig för jag får ingenting gjort)

Hare/ ett emooo

Jag lovar att efter jullovet ska de bli bättre på bildfronen=)

Kommentarer
Postat av: =)

hehe, riktigt heta brudar det där!!

2009-11-25 @ 20:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0