Anna, I will wait for you :)

FINALLY!! Filosofi arbetet är avklarat. Har skrivit en loggbok som jag ska skicka in imorgon och sen ska jag bara göra en idrottsuppgift, men den lämnar jag tills imorgon. Nu ska jag ringa Mallan och kolla hur det blev med den där promenaden, sen ska jag bara slappa i väntan på Anna... ;) haha

KROKSJÖNFOLKET!
Hur ser planeringen ut imorgon? -
Försöka vara där vid 19...
Vem styr musiken? (INGE MJ SNÄLLA!! ELLER HUR LOVSAN?) - Jag har en skiva (tror de inte är nå MJ på)
Skjus? - Simon, kanske jag. Bil någon?
Är innebandy eller så före? - Jag är en sk. dussinmänniska så jag tar med mig innebandyklubban för att Jenus skulle göra det. Om vi får användning av den är en annan femma...

 


/enbjorn


Kommentarer
Postat av: lovisa

jag har en ny skiva! ta med dig din skiva också=)

mamma kör en bil dit, men vi har fullt nu.

så ni får höra med någon annan.

Ta med innebandyklubban!

2009-10-15 @ 19:23:39
URL: http://lovisabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0