Blogg.se funkar inte riktigt som det ska, jag säger bara släng er i väggen blogg

Idag har jag försökt lära mig vars alla saker  finns och vad jag ska göra, har frågat ida om var och varanan sak så hon vill säkert bara spy på mig. hihih blev kebab till lunch idag jag klagar inte. Sen är det rå sköna människor som jobbar på sibylla. Känner mig typ redan som en i gänget(A) Ida har även börjat planera att de ska göra om i källaren får hoppas på att planerna inte bara blir planer utan även att de utförs på torsdag!!!
Vi har även pantant en massa tomburkar, jäklar vad folk kan stirra....

Iveckan ska jag njuta av att vara på sibylla och inte skolan. Jag ska rensa min garderob ( som jag sagt jätte länge nu). Jag ska försöka förstå mig på matte b. Någon i gänget som vill hjälpa en trögfattad unge? Föra över en massa bilder från gamla datorn till nya och sortera.Jag ska tagga till kroksjön med gänget som är efterlängtat.

NEJ NU INNEBANDY HADE
/ ett emooo


avis

ida lundmark äter som en 3 åring

reklam

Kommentarer
Postat av: Anonym

lätt grovast i stan!

2009-10-23 @ 10:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0