Det bara planeras och planeras, men planer är bra då har man något att se framemot. Typ som nu då ser vi framemot nyårs

(Ni som undrar så lever Linn, hon har kommit sig till stenS men verkar inte ha tid att uppdatera)

Gårkvällen blev precis som jag önskat, en myskväll med gänget och idol. Endel taggade utgång medans andra var döda efter den hårda veckan. Var hemma redan vid kvart i 12. Det var ju jätte längesen man var hemma den tiden på en fredag. Somnade lika fort som jag klivit in genom dörren och vaknade vid halv 10. Mormor har nyss lämnat mitt rum hon gjorde misstaget att öppna min garderob som såg allt annat än bra ut... Trodde kvinnan skulle få en hjärtinfark.  Men nu är allting vikt och nu behöver jag inte skämmas för att visa mina garderob.
Nu funderar jag på att ta på mig nå sköna kläder och fara ut och ta en promenix. Ikväll blir det familjemiddag och sen kankse umgås med erik.

hare / ett emooo

I held your hand, is this the thanks I get
I took you in, is this the thanks I get


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0