Allt... och lite till!

Ja, nu sitter man här igen. Men denna gång myser jag med täcke! Tror jag håller på att bli sjuk.

Kvällen kommer att bjuda på Desperate Housewives. Förhoppningsvis blir det inte som förra gången då tv:n fick en blackout och det blev myrornas krig på tvn. Som samme' säger, jag kommer bli en desperat hemmafru när jag blir stor..


Tror jag skulle smälta in preeeetty good...


Om vi ska tillbaka till mitt tvproblem så kan jag meddela att min tv har sitt eget lilla liv, och denna gången menar jag det. Det är från gång till gång då jag ser på tv och den bara byter kanal. Imorse när jag låg och znoosade så hörde man ljudet av brus och VIPS... Så var tvn igång.


Vilken tur att det inte visade en bild på någon brunn.

 
Kan utesluta att det är the Ring som ligger bakom det iaf...


/enbjorn

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, nu kommer jag drömma mardrömmar om det där. TACK! :P

2009-10-13 @ 20:43:20
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0