det är plugg och ännu mera plugg och försöker intala mig själv att jag ska inte dö imorgon.För jag hoppas verkligen att det kommer en lördag.

Torsdag avklarad iaf i skolväg, men sen har jag en lång kväll  framför mig med en massa plugg.
Att vara diskutionsledare idag på pedagogiska ledarskapet gick väl så där, vi fick inte igång riktigt den diskution vi hade hoppats på med favobrudarna tyckte jag såg chill ut (A) PEACE OUT säger jag bara! Lämnade även in mitt pedagogiskametoder arbete (?) i tid för engångskull!
Sen hade vi prov i litteratur var svårare än jag trodde men jag hoppas på att jag klarade det iaf. På svenskan skrev jag klart min insändare också. Måste väl få säga att jag tycker själv att jag har varit lite små duktig idag.
Nu ska jag sätta mig och skriva klart engelskan och sen ska jag springa över till min efterlängtade bästa vän som jag saknat i massor och som tydligen åker till stenS imorgon. Hon ska försöka hjäpa utvecklingstörda emsan att förstå sig på matte b och att hon klara ett G imorgon på provet. Jag hoppas Linn du kan göra under...Iaf hoppas vi på att hon kan lyckas med en kladdkaka. För hon har lovat att baka en.

NU MIDDAG!

hareee / ett emoo

du brukar ju kunna göra under, fast jag mår som jag mår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0