för ikväll äre faktist lördagsmysssss

Efter ha slagit erik ett antal gånger igår(?) så fick jag igen allting imorse. Har massa blåmärken på kroppen nu, väldigt skönt och väldigt snyggt må jag säga. Blev lunch med sis idag på stan sen har jag städat mitt rum som man faktikst kan se lite golvyta och man behöver inte nysa dirket man kommer in. GreatGreatGreat. Sen for familjen och såg sunnanå-piteå. Fast jag fick tydligen rycka in som bårbära inte lika ballt.
Nu sitter jag iaf proppmätt efter en supergod middag som familjen lindström har hjälps åt att göra. Nu väntar jag bara på att poppe ska ringa så jag ska väl bege mig mot lundholmarn. Blir nog kanon kväll!

/ hare ett emooo


en emmaliii och en ellenpeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0