för jag ska till thailand och erik kommer sakna mig.hihihihihi

Lördag: Blev det promenad genom staden med erik,poppe och agge. Hyrde film, köpte chips och dricka. Sen blev det film och mys och sen skjusade snäll elin mig hem.

Söndag: Var jag en duktig flicka och följde med till burträsk där det putsades fönster och städades, sen blev lunch på värdshuset. På kvällen blev det självklart ensam mamma söker med sis sen dök även erik upp.

Måndag: Sitter nu på svenskan och ska skriva en insändare, mitt ämne kommer att lejonströmsbron. Sen blir det cykling upp till edda för bad. (känner mig rå taggad?) nix. Ikväll blir det plugg för hela slanten. Samhälls,pedagogisk ledarskap och engelska. Kanske även färgning av hår.
Nu ska jag vara duktig och fortsätta skriva på min insändare.

Hare /ett emooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0