Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte... Inte nu!!

Nej just de, ja vill inte! Jag är ledsen att säga de, men just nu vill jag inte åka.

Känslan går inte att förklara, men jag vill bara stanna hemma med mina nära och kära just nu. Det känns bara tungt att veta att jag ska snart packa ihop sakerna för att åka härifrån. Det känns som att jag skulle ha behövt mera tid...


Kunde inte ha sagt det bättre själv,


Ingen nämnd, ingen glömd♥


Och tjejor, detta menar inte att jag inte vill åka till a la Stockholma, för om jag skulle vara så dum att missa den resan med ni skulle jag nog behöva gå in på psyket. Kommer bli den nya Alanya-resa! Kan inte få bättre betyg än så :)

/enbjorn


Kommentarer
Postat av: Anna

Ska vi ta och flytta hem till Stensele du och jag? Vi kan köpa ett hus tillsammans och skaffa jobb och bara va i Stensele?! UNDERBART! :P Speciellt nu när jul närmar sig.

2009-10-28 @ 17:29:45
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0