med det säger vi go natt och hejdå och kanske på återsende

Hade helt glömt bort att det var säsongspremiär för innebandyn ikväll, och gud så skönt med en seger! Men som vi alla sa " det här är nog den längsta timman någonsin". Konditionen och boll kontrollen måste verkligen upp! Men gjorde iaf några assist och några mål... Nu ska  jag ställa mig i duschen och göra en lång natt.

Hare / ett emooo


DAGENS VILL HA: ett G
DAGENS KLÄDSEL: skön,sköna kläder
DAGENS SMINK: ytterst lite må jag säga
DAGENS FRISYR: mössa som alltid
DAGENS HÄNDELSE: Ellen satt och sköt sig själv i skallen hela samhällslektionen
DAGENS PLANER: "kvällens planer" äta,duscha och sova
DAGENS SAKNAD: mosisss
DAGENS LÅT: lost- okänd artist
DAGENS DROG: S
DAGENS KRAM: en välbehövd kram av emyyy
DAGENS PUSS: blir mor min
DAGENS KÖP: godis hos dorran
DAGENS GODIS: sura godisar
DAGENS HUMÖR: hahah jadu säg det




Lost in this world
I even get lost in this song
And when the lights go down
That is where I'll be found


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0