Queeen!!

Så himla duktig jag har varit idag! Har hunnit med att handla, börjat med samhälls (har redan skrivit en sida wihooo!!!) och tränat. Fick en riktigt kapning av Cissi ikväll på träningen, men det är helt enkelt sånna smälla man får ta som utespelare. Kul vare iaf :)

Nu försöker jag skriva ännu lite mer på samhällsen men de går sissådär. Jag kolla även in Marilyn Monroe så jag vet hur jag ska lägga upp med hår och sminkning till Halloween. Kommer att befinna mig i Uppsala då tillsammans med Syster och hennes gäng. Det kommer nog bli topnoch!

 

Och Anna, sluta säga att vi inte kommer ses förrän i slutet av november om allt går ur vägen. Det är alldeles förlångt bort!!

 

Därför bjuder vi på lite fler bilder från helgen :)
Och med tanke på att mitt internet är segt avslutar vi bildvisningen där...


/enbjorn


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, okej då. Vi kommer ses tidigare :) Men jag tänkte att jag längtar tills dess eftersom vi har planerat in roligheter då ju :)

2009-10-05 @ 22:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0