Resultat till Idol-tävlingen

Facit:
1. Bad
2. Human Nature
3. The way you make me feel
4. I want you back
5. They don't care about us
6. Will you be there
7. Black or white
8. You are not alone
9. Beat it
10. Thriller

Jennys lista
1. They don't care about us
2. I want you back
3. Human nature
4. Bad
5. Blame it on the boogie
6. Beat it
7. Black or white
8. Rock with you
9. The way you make me feel
10. Thriller


Linns lista
1.
Thriller
2. Beat it
3. Billie jean
4. Man in the mirror
5. Black or white
6. Dirty diana
7. Bad
8. Heal the world
9. Will you be there
10. Smooth criminal

Resultat:
Jenny - 8/10
Linn - 5/10

And tonights winner is Jenny!!!!

(Blire till att fira nu eller?)


Med hela 8 rätt så bokstavligt talat pissa hon på mig! Trots det så är jag nöjd över min insats. Jag klara mig ju iaf till skamgränsen, men nog vare på håret alltid, och kom på en stark andra plats!!



(You bet!!!)


Det var iaf en rolig tävling och jag tror aldrig Idol har varit så spännande som denna gång.


Grattis till vinsten Jenny! :)

(Now let's get this party startin')


/enbjorn 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0