Tha Week-a'nd!

Helgen har varit helt underbar.

Fredagen bjöd på mys hos Anna, efter att ha haft tur med skjutsen, med Idol och I could never be your woman.

Lördagen bjöd på en shopping dag. Hittade mig en mössa (som det visade sig att Isak också hade) och ett par stövlar. Sedan for vi tillbaka till Annas lägenhet där vi mötte upp Lisa för att hjälpa henne med håret. Efter att ha skickat ut Lisa gjorde jag och Annas oss redo för en utekväll på Corona. Det var riktigt rolig kväll, men en förfest (tillsammans med Anna och Emilie) och sen dans hela kvällen. Gissa om jag hade ont i fötterna när vi skulle gå hem...

Söndagen bjöd på Innebandy där jag även träffade mormor, morfar, morbror och hans respektive. Det visade sig att Mimmi spelade i samma lag som Dessan. Så de kan gå ibland! Sedan bar de iväg till Hagakvinnan (Lisa) för att äta blåbärspaj och se Aladdin! Grymt gott och en grym film - vilket leder till ett grymt besök! Sista tiden spenderades i Annas lägenhet med Twilight.

Helgen har varit helt otrolig! Kan inte vänta tills nästa gång vi ses :)


Person A:
Vad fick kvällen då?
Person B: Av hur många?
Person A: Fem.
Person B: Helt klart en femma! Eller vänta... Jag ändrar mig till en fyra. Vart fan var grabbarna hela kvällen?

/enbjorn

Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack för i lördags, det var grymt kul! :D

2009-10-05 @ 19:21:59
URL: http://baambam.webblogg.se/
Postat av: Anna

Tack så oerhört mycket!! Helt klart en 4:a. Vars fan var dom alltså?! :P

Jag längtar till i slutet av november om allt går vägen :)

2009-10-05 @ 19:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0