tisdaaaaaaggg

Ja även denna dag har bara rullat förbi. Idag blev det kycklingmeal till lunch och det kan jag verkligen rekomendera! Idag har jag och idda paketera upp varor och sen har jag städat och försökt vara duktig.
Kom nyss hem från Jonssons, vi har varit och uppvaktat vickan men sen fick även jag en jätte försenad födelsdagspresent. Så jag är super nöjd. Nu hade jag tänkte försöka plugga lite matte, men kommer inte bli av ska nog lägga mig och sova ett litet tag. För ska snart tillbaka till sibylla för att rusta och måla källaren. Kan nog bli kanoners men en väldigt långt natt hihi.
Nej nu ska jag fortsätta ha krig över msn med camilla om vem som är tjockare. Vann första perioden med 1-0 kan inget annat än le.

hare /  ett emooo

saknar ju er småtottar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0