TORSDAG

Dagen gick ganska fort idag. Texmex buffe var inte alls fel, fast jag tänkte på det. Jag tror inte att det skulle smaka lika gott om man åt det hemma? Vi tryckte det iaf idag.
Efter skolan kände jag mig superduktig istället för att lägga sig framför soffan och tjocka mig tog jag på mig kläder och gick ut och gick 40 min. Sen blev det korv och mackisar till middag. Smakade itne så pjåkigt heller.
Ikväll har pappa lovat mig att hjälpa mig med samhällsen. Snälla gud när ska jag bli ett bra pluggbarn som har lätt i skolan? Sen tänkte jag även försöka rensa garderoben, men det kommer jag inte hinna. Ärsch vi skjuter fram de till helgen. (hatar med mig själv att jag skjuter fram allting) Sen kanske de blir idol hos någon roligt filur.

hare / ett emoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0