Varför inte sitta och dregla på en snygg bartender hela kvällen ? Jonas hette han, är det nu jag ska fråga får jag chans på dig?

Fredag: Stressade som ett djur för att få ihop hela dagen. Samhällsprovet blev bortgjort och sen for jag hem och moa gjorde frisyr på mig. Sen kom snällsimpe och skjusade mig till busstationen. På bussen kunde jag varken luta mig bakåt,framåt eller sidan pga att inte första frisyren. Väl framme var det bara att skynda sig att ta på sig klänningen och fixa det sista. Sen började 90 pers rulla in i lokalen, har nog aldrig känt mig så liten och vilsen. Bara fint folk med en massa kända doktorer och andra filurer. Klockan 5 var jag iaf i säng och jag har nog aldrig somnat så snabbt som jag gjorde.

Lördag: Alla vaknade av att vara ganska slitna, för endel blev det en ganska tuff kväll. Jag, mamma och mormor for iaf på stan för att göra någonting. Som vi brukar säga i släkten tur att jag hade med mig "huvudsponsorerna" fick med mig lite små saker hem. hihi tack tack. Sen blev det gårdagen italienskabuffen till middagen som var super god. Sen sprang jag upp till övervåningen för att se bumbibjörna med mina kussar, det slutar med att jag somnar som en stock och vaknar perfekt till fotbollen. Sen går nästan alla och lägger sig pga av sömnbrist. Så jag blir uppesittande och ser en film i min ensamhet. Sen i natt skulle jag gå ner för trappan men missar ett trappstege och ramlar pladaskt på knä och mage. Slutar med att jag skriker "satan" och väcker halva huset.

Söndag: Steg bara upp och åt frukost och sen började vi rulla hemåt, kändes lite sjukt att stora familjen lindströms delade på körningen hemåt. Nu har jag iaf nyss kommit hem från ellenp vi har pluggat matte fast det blev mest snack men ändå förstod jag mer nu än vad jag gjort på länge. Ikväll blir det ensam mamma söker med sis. (hoppas du bjuder på någe gott, du vet vad jag har stor begär av just nu).

Imorgon: börjar även praktiken på sibylla. IDDE JAG RINGER DIG IKVÄLL!


Kommentarer
Postat av: syster Ida

Men tjejen... Har du praktik och ska göra den på sibylla? :) Det blir kanon. :P

2009-10-11 @ 21:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0