de är ibland svårt att bara låta de vara, men ännu svårare att prata om de.

Gårdagen blev riktigt trevlig, började med att jag och erik tog de lugnt hos honom. Vid 12 kommer idde och gör oss sällskap. Sen kommer viktor,elin och gunarsson och drar med oss på spökstig. Något av de sjukaste jag har gjort. Inget att rekomendera. Sen blev de förbi max en sväng och sen sova.

Kom nyss hem från sörvalla har varit och sett sörböle spela. Har även suttit och snackat med en massa brudar om att starta ett lag. Oj vad vi har skrattat åt våra ideer, tror ändå de skulle bli jäkligt roligt om vi starta ett lag! Så brudar när tar vi tag i de;)?

Nu ska jag lägga mig framför tvn ett tag, sen blir de middag hos nicke. Och sen gänget ikväll hoppas jag på?!?!

haree / ett emoo



Kommentarer
Postat av: Anonym

okej men bra :D den helgen äre ju lse marknaden, så då tycker jag att vi kan dra ihop ett gäng och dra dit ! jag saknar dig

2009-09-05 @ 21:04:15
URL: http://enfiskelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0