Det är tur man har alla fåren i hagen! Eller...?

Igår så blev det en spontanfest hemma hos emoos. Var en riktigt rolig kväll, speciellt när jag fick se bilder från Jenus fjällvandring tillsammans med klassen. Hon visar ett kort på en stor björn som dom hade mött på i hans ide. Jag blev as imponerad och började som fråga ut hela upplevelsen! Samtidigt som jag började ifrågasätta händelsen så tyckte jag de va skit häftigt. Jag satt hela kvällen och tog upp ämnet lite då och då, tittade på bilden och bara fatta hur mäktigt det måste ha varit!

I slutet av kvällen kommer hon fram, ger mig en kram och säger:

"Du linn, de va ingen riktigt björn de där. Den var bara instoppad."

Sedan får jag även höra att hon hade sagt till övriga klassen att om de var någon som skulle gå på det här så skulle det vara Linn (dvs. jag!!!).

Det är väl i sådana tillfället det är tur att man är en blond-halvnorska så man har något att skylla på iaf...


/enbjorn

Kommentarer
Postat av: Fellan

HAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH INSTOPPAD ;) XD

2009-09-20 @ 23:05:34
URL: http://fellanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0