för det är onsdag i morgon kan man säga i morgon är det fredag?

Dagen ändå helt okej, teori 40 min tandläkaren 1 min (inget skämt) lunch på subban med lisselus och sen cykling i 2-3 timmar med fl klasserna. Kändes tryggt att simpe var i samma grupp som mig så vi chilla typ hela dagen (A)
Ikväll har jag varit på waynes och fikat med brudarna plus jacke och adam.  Sen har jag sett greys mammaverran har ungefär grinat i 50 min i sträck medans hårdacoola emma inte flännat något.
Nej nu ska jag tvätta bort sminket,ducha och sussa.

hare ett emoo



Det är svårt att veta vars flickan ska ta vägen när hon står där ensam och övergiven. Inga ord finns kvar att säga bara längtan och saknad. Längtan och saknad av något hon aldrig fick känna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0