fröken klagomonster

Jag överlevde dagen med nöd och näppe. Fy så trött jag är och så grinig jag har varit idag.
Började även förstå när jag cyklade hem att jag har tusen prov och läxor. Och jag kommer aldrig att börja om att träna igen för denna skola tar över mitt liv. Nu ska jag  lägga mig på  isoffan och sussa ett tag. För ikväll  ska jag förbi tvärtjärn en sväng för linn kanske ska köpa sig en soffa!
Haree / ett emooo


Alla tjejerna i klassen (även ida) sitter och surrar på hålet.
När elise plötsligt säger :är de någon här som heter ida? 
Självklart spontan ropar ida JAG!
Elise säger: du har namnsadag idag!
Ida säger: MEN VAD FAN VET DU INTE ATT JAG  HETER IDA?!?!?
Elise: hihih joo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0