Geniet pratar!

Vad skulle du göra om du fick ett sms av din kompis där det stod "Jag har sett naken bilder av dig på nätet!!!"?

A) Du skulle vrida och vända på det och fundera ut vilka bilder som skulle ha kunna lagts ut
B) Du skulle ha ringt upp och fråga vad som pågick
C) Du skulle inte göra någonting alls, eftersom du vet att din kompis bara driver med dig

Jag lyckades då pricka in alla tre alternativen... På sätt och vis!

(Alternativ A) Första tanken var om jag hade några naken bilder, men de kunde jag konstatera ganska snabbt att så var inte fallet. Därefter så började jag fundera om någon kunde ha tagit kort på skämt och "låtsas" tagit bort kortet fast de inte gjorde de, men så vitt jag minns så har jag aldrig varit i närheten av en kamera när jag har varit naken.

(Alternativ B) Efter en del funderation ringde jag upp min sk "kompis" och frågde vad som pågick. Felet var att jag inte hade läst hela sms:et och kunde inte konstatera att det inte var så som de stod.

(Alternativ C) Därefter insåg jag att hon bara drev med mig...

/enbjorn

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Och när man läser hela smset så inser man hur korkad du kan vara ;)

2009-09-08 @ 11:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0