Hösten är här och nya modet är... Brunt?

Oj, det gäller att hålla i sig i svängarna. Det är inte bara emoos som har hoppat på tåget, utan det är fler som har gått mot mörkare dagar. Jag har absolut ingenting emot att folk färgar håret, men jag känner att man inte hänger med när alla gör det samtidigt. But I do like it ;)

Sen har jag funderat lite till...

Vad sägs som en klassfest till novemberlovet?
Nu tänker säkert SPID3b "det hade vi väl redan planerat?". Jovisst, men själv kan jag nog inte vara med för att jag ska kunna åka hem lite grann också (som ni ser på mina framtida planer längre ner på sidan så har jag rätt så fullt upp...). Därför tänkte jag om vi kanske ska köra en favorit i repris och ha en klassfest med röbro 9:orna. Vi får se vilka som fastnar på betet.

Gissa vart

Ledtråd:
Svart!!


/enbjorn

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaa det tycker jag verkligen att vi ska!!!!!!!!! vi får styra upp något tyck ja. skulle vara jätteroligt:)

2009-09-25 @ 16:22:30
URL: http://enfiskelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0