ja de är svättningar de är idol och de är bara allmänt nervöst.

Jag tyckte jag var duktig som han med allting igår. Med lite vilja så hinner man med allt. Sen hände de en väldigt otäckt grej hos linn. Inbrott kallas det när en oinbjuden människa rusar in i lägenheten och sen ut lika fort. Pulsen var iaf på 110. Så bra jobbar "stekarn" du skrämde livet ur oss.
Idag har väl skolan gått som alla andra dagar, bara gått allmänt långsamt. Sen har vi suttit familjen och sett sverige matchen som var så seeeeeg. Men grattis till sverige!
Imorgon mina kära vänner lägger jag mig på operationsbordet, och jag är räddare än räddast! Så vi får väl se hur de går.




jag vill att du ska vara vid min sida när jag vaknar upp.


Kommentarer
Postat av: maaalllee

operationen kommer att gå som på räls!!!

2009-09-09 @ 22:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0