jaa de var en fjärrvärmegubbe här i morse, är de den sista?

Är jätte trött på dagarna men har sjukt svårt att somna. Tydligen så hade camilla ännu svårare att somna. Hon klagar på att jag andas och snarkar högt (?) har jag aldrig hört förut.....
Vaknar vid 6 och märker att camilla ligger inte i sängen. Går upp och kikar, hon har tydligen bytt sovplats till gästrummet. Hihihih. Tar mig nå knarktabletter och sen går jag och lägger mig igen.
Har just kommit hem från körskolsteorin. JAG KOMMER ALDRIG TA KÖRKORTET! Frågan är ju hur jag börjar ha ångest och panik över körkortet redan nu?
Ska ta och röja upp lite här hemma sen ska jag tillbaka till skolan och ha matte,engelska och afrikans dans?
Ikväll blir de middag med linsan.  Sen ska jag plugga och invänta mina päron som återkommer från varmare länder.

Hare / ett emoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0