Jag lever fortfarande...

Men helgen har varit så grym så jag har inte haft tid att uppdatera. Det har jag egentligen inte nu heller, men jag hinner med en snabb-genomgång.

Fredag: Får fin besök av Lisa, Lisa och Ida. Sen förstärskt det med Lisa, Pont och Wille. Bjuder på kladdkaka, godis, chips och en hel del Buzz-spelande. Grym kväll!!

Lördag: Match i Ö-vik. Lång bussresa som flöt förbi med lite norsk-karaoke. Drog till Erik och Olovs kalas sen på kvällen. Som man säger "det fina folket kommer alltid sent" ;) Extremt grym kväll!!

Söndag: Ska se fotboll, äta med Lisa och sen blir det att förhoppninsvis se Forest Gump :)

/enbjorn


Kommentarer
Postat av: johanna

Typsikt att ni hade match precis när vi hade cup /: läste smset sent på kvällen men glömde helt bort att svara. Hur gick det föresten? :) kram

2009-09-15 @ 21:20:54
URL: http://johannaolofssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0