Oj så lugnt de kan vara på en lördag, men idag är de faktikst söndag och då blir de ännu lugnare

Och där stod jag, men den här gången fick jag inte vara med och dela glädjen. Idag stod jag på sidan av och undrade vad som verkligen gick så snett.

Igår blev det minst sagt lugnt, god middag hos familjen lindström. Camilla var på dåligt humör och gick och la sig 22. Själv satt jag med kicki och lasse och såg en väldigt annorlunda film. Vid 24 började jag rulla hemåt. Hörde att brudarna var hos lovsan så jag for förbi där en snabbis.  Sen kom ett fyllo och en emy till mig och då blev de nattimat och mys.
Idag låg jag kvar i sängen till 12 sen blev de lite frulle och en snabbis  på stan. Sen bar det av till ersmark för att se fotboll. Nu ska jag gå och göra mat, sen kommer förhoppningsvis alicia förbi!

Hare / ett emooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0