ojojojojojojojojoj

Ojojojojoj spontant är riktigt bra! Det har jag även sagt förut, men ojojojojojoj så roligt de kan vara.
Färga håret på pojkarna blev riktigt bra, däremot färg på köksluckan är ju mindra bra. Vi testade alla medel för att få bort färgen men de sitter som sten. Som simpe även sa "satan, de är ju verkligen starka grejer de här med att färga hår". Sen blev de operation få ut glas från min fot. Men attans att de ska tjuras att sitta kvar och ojojojojoj så ont jag har. Sen blev de dans och andra trevligheter.
 Men man lever bara en gång och då ska man tusan bara leva.
Idag har jag städat för fulla muggar, tror aldrig att mitt hus har varit så stökigt. Men med eriks hjälp så gick de ganska fort. Sen har jag sett sörböles match som de även förlorade.
Nu ska jag i väg till mig andra hem och bli bjuden på grillat där, tackar vi och bockar för!

haree / ett emoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0