tihihihihihi hatar typ rubriker

Oj vad jag sovde imorse, men jag hade väl endel sömn att ta igen.
Mesta dels av gänget for ut på olles igår så kvar blev det emoemma (med all rätt) hos nicke. Som lovisa sa idag i bilen på väg mot renbergs "emma du får ta en timeout från oss, så hör du av dig igen när du är 18". Nja 17 är en trist ålder och de suger när man har 18 åringa kompisar. De känns typ som när man var liten och mobbad "nanana emma du får inte vara med". Camilla vet vad jag snackar om när jag hängde efter lärare istället för kompisar på rasterna. Men som man säger "en gång offer alltid offer". Idag for jag och lovisa och såg renbergs sista match. Grattis till andra platsen i sexan. (inte så mycket att hurra förr pojkar). Var ju typ som dom hade vunnit VM-guld när matchen var slut. Ikväll har jag inte gjort så mycket, erik har varit här på middag och sen har jag färgat till mitt hår.
Imorgon blir de kortdag i skolan, sen hem och packa för paddling och tältning med klassen. Tror tyvärr jag inte kommer vara med på tältningen för risken att min förkyldning blir sämre.

Nej nu ska jag gå och göra mig nå mackor.
hare / ett emooo

Kommentarer
Postat av: Ricke

Vm-guld va väl att ta i men ett steg i rätt riktning iaf ;P

2009-09-07 @ 13:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0