1 2 3 4 5 6 7 8 9 0

HEJHEJ!

Måndag idag, men typ ändå en bra måndag.
Eller började inte så jätte bra för jag var tvungen att skippa första lektionen pågrund av magont.
Sen hade jag och ellen dansuppvisning för lärare gick ändå hyfsat fast vi haft alla motgånger emot oss.
For även ner på stan en snabbis för att kolla så mitt öra inte var stört, säger själv att det är det men  hon som tog hålet säger att det inte var det.
Gick även på banken idag och tänkte få ett sånt där vuxenkort idag plus dosa men det var så lång kö så jag orkade inte.
På engelskan satt jag och idde och snackade snusk då blev vi fnittriga.
Nu ska jag snart i väg igen,käka middag. Sen färga håret och kankse ska försöka att börja se ut som en människa igen!

ciaooooo
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0