nej jag vill faktiskt inte vara med längre

HEJ IGEN!

Håret är iaf en aning frächare nu, blev svart igen. Var tänkt en annan färg men nej jag är fortfarande emo. Kan ju inte byta då?! (tack mamii iaf)
Har även kommit på ett nytt smeknamn idag pettersson.maria.stina ni får gissa själva vem som fått detta fina smeknamn. (hihih tycker om dig också)
Imorgon är det tisdag, måste typ skolka sista lektionen imorgon för då ska jag på en annan skola.
Ikväll har jag ätit gomacka kunde inte ha suttit finare i magen!
nej nu ska jag borsta tänderna och försöka sussa lite, känner att humöret inte är på topp..
Imorgon ska jag ringa en massa läskiga samtal, sånt tycker jag inte om arga människor. Man får vara på dåligt humör men inte arga.
Sen har jag en massa ångest för saker och ting, kan inte någonting vara lätt och enkelt. Skulle ju vara trevligt.
Något att se framemot är ju ändå fredag, valborgs och gänget=)

NEJ SOVA VAR DET!

GONATT
/emmo

Från fredagen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0