Awesomeness

Dagarna har flygit förbi och inget av större intresse har inträffat. Idag spelade vi spel hos Ina och när speldjävulen kommer fram är förlora inget alternativ. Det började bra för jag och Ida, men dock drog jag nog ned laget riktigt rejält...

Ida ska förklara ordet "Venus"
- En planet, inte saturnus jorden mars..
Jag - JUVENTUS
(Förklaring: jag tänkte faktiskt på jupiter)

Ida ska förklara ordet "Da Vinci"
- En känd konstnär
Jag - PIKACHÚ
(Förklaring: Picasso, alltså inte pikachu)

Jag ska förklara "Kim Källström"
- Han har nummer 10 i landslaget
Ida - ZLATAAAN!!!
Jag - Okej, då var det fel...
(Förklaring: Finns ingen...)


Och påtal om annat, så har min pingla nu åkt till turkarnas land...

Och ja må säga att jag är riktigt avis!!


/enbjorn


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är inte många som har lika otur som du när de tänker! :P

2010-08-20 @ 12:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0