pizzzor och såååånt

Förfesten hos lissej var riktigt trevlig, och kul att hänga med tjejerna igen.
Sen blev det station, men blev hemgång för mig vid 24:30. Dagen efter mådde jag väl helt okej, låg i sängen hela dagen men mådde väl inte direkt illa. Jag och anton for och köpte käk sen känner jag nere vid parkeringen, "nej nu jäklar är det dags att lägga några pizzor". Sprang upp för trappan och spydde galla, hade som inget annat att spy. hahaha frågan jag ställade mig då, visst brukar man lägga pizzor på morgonen och inte på kvällen?

Idag är det iaf en ny dag, har bara tagit det lugnt nu tänkte försöka diska, fara förbi björnvägen och hämta min jacka och kamera, fara förbi kloster och rensa allt som jag har dragit på mig under 2:an.
Sen ikväll drar jag ut till kågnäsudden och vi får se hur länge vi stannar där=)

Jag är så glad att veta att du har det bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0