BARCELONA, HERE WE COME!!!



Då var det klart!!
Det kommer bära av till Barcelona (inte Brasilien) för att jobba och njuuuuuuta. Vi åker nattåg mellan den 1:a och 2:a januari sedan är det flyg från Skavsta. Jag hade riktigt tur, både att jag fick jobb så tidigt och när jag skulle boka flyget så fanns det endast en plats kvar, i det flyg de andra kommer åka.  Jag är oerhört peppad och helt lyrisk!

Vad ska man ha med sig?! Det är ju skit svårt att veta värmen, och sen jag som inte kan klä mig utan någon annans hjälp. Hur ska de här gå? Jag har då förberett Lisa på några telefonsamtal och sms framöver så vi får väl diskutera tillsammans vad man ska ha och behöver. Det blir nog jävligt ballt iaf!! :)

/enbjorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0