måndag

Hade det super trevligt i fredags hos linn! Maten smakade gudomligt och var ett stort fett plus att hon hade gjort trerätters middag. Tyvärr så spökade skallen igen, så det blev hemgång ganska tidigt...
I lördags fick jag se hockeyn live och det var en riktigt spännande match. Tack Anton för biljetten♥
Sen blev det att Anton och Anders for och köpte kina mat, sen blev det mingel på torsgatan. Sen ut på Calles en sväng. På väg hem snöpulade jag msh, träffade en full kusin på statiol och sen hem för att sova.
Igår blev det att ligga i soffan hela dagen och bara ta det lugnt.
Imorse sket sig allting, steg upp ganska tidigt för att jag skulle promenera till skolan, sjävklart råkar jag slita ut mitt örhänga och stod och försökte få in det men det gick ju skit.
Nu ska jag snart fota mimo, funderar på att fota henne ute så jag får plåga henne lite hhihihihi
allt för mig!
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0