seperationsångest och tycka synd om sig själv.

Jahapp
ensam igen
hör ni hur synd om det är om mig?
Pratat med stockholmarna camilla och idalu
Pratat med Jenny som är i hemavan skönt att höra iaf att de saknade mig :$
Vinkade även av linn ikväll, kändes så otroligt hemskt! Jag har så frukansvärt seperationsångest..
Hon har blivit som en syster för mig dessa 3år. Men man får se det från den ljusa sida!
Rykten säger att skellefteå ska börja flyga till barcelona och då är hon ju knappt en timma bort men man blir några kronor fattigare. Sen ska jag även införskaffa mig en webbkamera så jag kan se och prata med hon och mina vänner som sticker till norge :)
Hör ni hur positiv jag låter?!?
Kanonis!

Nej nu ska jag fortsätta se OS-krönikan.

Hejsvejs
/E

Mina fina vänner =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0