Dikten kan vara lite vriden, men kände att de va på tiden

 

Helgen kommer bjuda på mycke
Och allt gillas efter smak och tycke
Som jag nämnde bjuder fredag på kalas & utgång
Vi alla kommer att tagga till med allsång



Då ska vi fira Lollo som fyller 19 år
Men stackars Emma - hon som knappt fått nå pubishår
Hon får ej på station följa med
Istället hon hem till sängen och lägga sig ned



Nej nu ska vi vara snälla
April är den månad då dricka ska välla
Då är de dags att fira e-litens 18-års dag
Och vi tillsammans ska bli ett nytt A-lag



Då blir de att åka av
Kanske påtiden att köpa dig en p-stav
Supa jävel och slåss
Ingen som kan dra ner oss



Nu börjar detta rim spåra
Det kanske är bäst jag sluta innan jag någon såra
Därför tackar jag för mig
och avslutar med ett Pusshej


/enbjorn


Kommentarer
Postat av: fellan

Hahaha alltså Linn!! du är ju bara för skön när du rimmar!!! XD

2010-02-24 @ 19:31:19
URL: http://fellanns.blogg.se/
Postat av: Syster

HAHHAHA; du är sjuk!

2010-02-25 @ 17:06:42
Postat av: maleeen

hahaah king linn ;) detta blir kewl ska du se ;)!!

2010-02-25 @ 18:14:09
URL: http://undrahur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0