jag brukar vara bra på att ta beslut men ibland önskade jag att det inte fanns några alternativ

Hej och hå!

Jag har verkligen inte suttit vid datron på dessa tre dagar har typ börjar priotera?!? Jag som brukar vara sämst på det. Men det kanske är dags att börja göra det också och bli stor.
Har väl inte hänt så jätte mycket intressant under dessa tre dagar. Tränat,umgås, städat och pluggat typ.
Brukar ju inte hända så mycke mer roligt på vardagarna. Hoppas linn kryar på sig hemma i stensele, trodde vi skulle hinna ses innan du for. Men krya på dig=)
Var även längesen vi var hela "gänget" som vi så fint kallar oss. Men så är det väl när alla planerar olika saker..  Kanske dags att styra kroksjön igen=D?
Nu har jag slängt av mig kavajen och ska sätta mig och försöka plugga ett tag. Har tydligen filmkunskapsprov i morgon...............

Får även ta och gratulera dessa två flickor som fyller 18 idag!!!!!

AGNES KARLSSON


ALICIA AUSTVIK

Kommentarer
Postat av: simon

har snackat med lovisa och hon är klart positiv till kroksjön om några veckor, men vi måste samla våra styrkor och bestämma ett datum!

2010-02-10 @ 21:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0