Jag vakna, sen va den här dagen förstörd...

Torsdag har gått förvånandsvärt fort. Nu ska jag snart bege mig till tette för att slinga min utväxt, dock så kunde jag inte få tag på mer slingningsmedel men de ska nog gå ur vägen ändå. Hoppas jag då! haha


18 and life to go


Förövrigt så tror jag aldrig har haft en sån rolig vistelse på ett sjukhus nångång.


I väntan på mina röntgenbilder imorse steg en otroligt snygg läkare ut i korridoren - där jag då satt. Våra blickar möttes och vi hälsade och ja... Ni vet hela den ramsan! Iaf så när han undersökt sin patient (som måste tilläggas att hon var en tant på kanske 70 bast) kunde han därmed skicka hem henne. När han gått tillbaka till sitt kontor säger hon till mig "Gud, en sån snygg läkare!!". Jag kunde inte annat än hålla med!

Sedan började min läkare nynna snapsvisor och att sprit var gott.


Sjukdag på sjukhuset kan man väl säga...

/enbjorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0