Just nu...

Just nu har jag bara lust att köpa mig en resa som egentligen är planerad att bli av när jag har överskridit 21. Denna resa ska ta mig över Atlanten och landa på västkusten i Santa Barbara, USA. Där ska jag stanna tills snön har smält undan och alla bekymmer är som bortblåsta.

Tänk ändå om de kunde vara så enkelt...



Nog för att det känns sjukt lockande så tror jag att jag kör på min gamla plan. Jag får nog satsa på att gå i ide istället och inte vakna på ett bra jävla tag!

/enbjorn


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill också till varmare ställen! :)

Hahaha Linn, du är sjukt orolig :P Filmen var iaf det sämsta jag varit med om nästan :P

2010-02-04 @ 08:37:05
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0