man vill att pengarna bara ska rulla in, men det sägs att man måste jobba för sin sak.

Det är mycket jag har ogjort och mycket jag vill göra. Det sägs att det är nu man ska leva och njuta av livet, hur ska man då njuta och leva när man går skola och har en massa skolarbeten som ligger på axlarna? Kan någon svara på det.

Jag saknar frida som jag hängde mycket med förut, hon som jag brukade ringa mitt i natten när jag inte kunde sova och jag visste att hon alltid svara. Tjejen som alltid gav mig en varm kram och ett fint leende när jag behövde det.


Nu hör jag hur pappa kommer in genom dörren, måndags bandys som min familj tvingade mig att avstå. Det brukar vara det ända höjdpunken på måndagar.
Idag har jag även pratat med fru åkesson, tror hon börjar ha förtronde för mig igen. Oj så sur jag var på henne före jul när vi hamnade i en så kallad dispyt.
Fick goda nyheter att vi är ledig på måndag, då jäsiken ska jag och ellen ha pluggdag! Då ska framför allt jag vara duktig.
Imorgon slutar jag klockan 10, det känns skönt. Då kan jag gå hem och sova ett tag och sen ha en emma-pappa dag dom brukar vara mysiga.
Nej nu ska jag kolla lite bloggar och sen ladda för PH.
/E


Länge sen vi hängde också hörre du, skärpning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0