Sjukling planerar inför helgen

Tisdag är avklarad och imorgon är det onsdag. Efter morgon dagens två lektioner är det helg igen och därför är det redan planering inför helgen som gäller. Som de ser ut just nu har jag fyra alternativ:

1. Åka ner till Sthlm för att få vara med hela familjen
2. Åka hem
3. Åka till Umeå och träffa Anna
4. Stanna i Skeå

Grejen är den med första alternativet är att de blir så kort vistelse i Sthlm och då känns de bättre att åka ner någon anna helg för att träffa syskona.

Det andra alternativet känns som att den redan är gjord, men med tanke på att de va en sån kanon helg hemma så skulle de vara roligt att åka igen. Däremot kändes de inte lika lockande när mor och far inte ska va hemma.

Det har för de mesta stått mella de första och de tredje alternativet, men nu håller jag på att bli sjuk så jag vet inte om jag kan åka till Umeå. Däremot så måste jag byta/lämna tillbaka ett par skor så de verkar som att tredje alternativet blir av ändå.

Fjärde alternativet känns också grymt lockande med tanke på att jag inte har varit med gänget på år och dar.

Oavsett vilket så blir de nog en grym helg :)


/enbjorn

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du inte blir sjuk hjärtat!

2010-02-09 @ 17:45:37
URL: http://stenvallarn.blogg.se/
Postat av: syster

Håller med Anna, sen hoppas jag även att du kommer hit. :) Gissa vad, Lisa, Anneli och Malin kanske också kommer. :)

2010-02-09 @ 17:51:02
Postat av: Therese

ta bussen med mig på lördag till umeå & anna så kan vi följas på stan en sväng på dagen ! :D

2010-02-09 @ 22:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0